tv-dag... bakisdag..

hej hej :)
jag vaknade precis. jag vaknade i morse halv tio men jag har kollat på tv och somnade runt halv tre, vaknade nu.
gårdagen var skitrolig!
Johan kom hit först och vi kollade på tv och drack lite GIN-burkar.. vid typ halv 8 drog vi oss mot stan och åkte upp till våning 24 i skrapan! skitläskigt att åka hissen..
det var fönster ut.
Skitfin utsikt över västerås och jag trodde man kunde se mitt hus men upptäcke sedan att det nog täcktes av ett hus snett framför.
Efter en drink (strawberry daqiri) gick vi vidare.. runt och kollade på alla uteställen i princip.. som det är värt/inte värt att gå till.
Så tjejer, jag har koll nu!
tillslut gick vi till.. tror jag ben&jerry?! jag kommer inte ihåg men jag har nått vagt minne av att det hette typ så.
ett jättemysigt ställe mitt i centrum. man satt utomhus med värme på.
Där drack jag min första syltburk.. detta är alltså alkohol, 12 cl och cola med lime och citron.. säkert ngt annat också? i en syltburk.. skitgott! smakade bara cola!
150kr för den, lätt värt det.
Sen satt vi där hela kvällen och pratade med lite västeråsare som jag, såklart, glömde ta namnen på....
Vid ungefär halv två gick vi en promenad ner till ån och sen upp igen, hemåt.
jätte trevlig, lugn utekväll och idag när jag vaknade så kändes det tuuungt :p
haha..
Syltburken gjorde allt!

Idag har jag alltså tittat på Bones hela dagen. en vilodag inför morgondagens pluggnation....
nu är det dags för middagen.. iafl sätta in potatisen i ugnen.
hörs senare! <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0