tredje skoldagen

....avklarad!
fyyy... aa..
matte 9.15-12.00
det bästa med matten är att vi kör 3x45 minuters-pass.. verkligen grymt, precis när man börjat tröttna så är det en kvarts paus. love it!
efter matten var det lunch 12.00-13.15, jag och Ida ner på stan och käkade på hm.. hot&spicy eller nått?
thai-mat iafl. sjuuukt gott!
igår vart jag sugen på kina så det satt perfekt i magen.
Sen gick vi till akademibokhandeln och Ida köpte en mapp till mattehäftet.
sen var det dags för ännu en lektion, kemi. vi satt 13.15-16.30 ungefär.. vet inte ritkigt..
iiinte det roligaste. Jag hatar fortfarande kemin men jag ska klara den!

nu tänker jag vila lite.. vila huvet.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0