Skoldag nr2!

hej på er, och god morgon..
om ungefär en kvart tänkte jag gå till min andra lektion på högskolan. Matte denna gång.
Tror faktiskt att det kan bli kul.. och har du någonsin hört mig säga så om matte?
nej skulle inte tro det.
Har jag berättat hur hela den här kursen kommer gå till?
Gör det isf igen.
dom första... 10 veckorna eller nått, tror jag iafl de va.. så ska vi läsa repetition av maA och maB. Resten är maC. så det är inte mycket maC alls känns det som och faktiskt så känns det mycket bättre att repetera än att börja helt nytt egentligen. det här har man ändå gjort förr.
Men jag har ingen miniräknare! :o
Ska fråga läraren idag vad man behöver för miniräknare.. den vi hade till maB kostar ca 800 kronor!

Aja. nu ska jag dricka upp min oboy och borsta tänderna o sen gå!
hörs senare!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0