plugg-dag hos mig!

god morgon alla glada :)
jag vaknade precis, sjuuukt trött. orkade inte gå upp när jag egentligen skulle vilket resulterade i att frukosten får vänta tills vi kommer hit och börjar plugga.. hmm..
anyway..

Idag ska jag ju som sagt plugga, jag tror det kan bli riktigt kul faktikst, och jag hoppas att vi förstår lite av kemin nu.
Annars anlitar vi Ida E, hon har blivit lärare på gymnasiet för IV klasserna i kemi, fysik & biologi! :o
HON ÄR 90-a! snilletjejennr1! :)

aja. jag borstar tänderna.. men det är itne så lätt att skriva samtidigt så tandborsten är mest i munnen bara och det är äckligt så jag ska gå och borsta klart :p
hörs senare! <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0