melissa horn - nytt album!

japp! melissa horn släpper den 14 oktober ett nytt album, "säg ingenting till mig"

här är en av de nya låttexterna. love it.
orkar du inte läsa hela läs åtminstone det jag markerat.
du kan även tjuvlyssna på den på hennes myspace-sida.



jag ville mötas någonstans nere på djupet
jag har varit där förut och jag är inte rädd.
Men dina ögon, ja dom ändrar färg i ljuset
dom kan titta nu, jag är beredd

lät du henne komma närmre?
var hon vackrare än mig?
Ja, de finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
jag går brevid, men halkar efter jag orkar inte springa mer.
försökt o visa dig med blicken men de e inte mig du ser
den här platsen är någon annans, och jag måste hitta ut
hur ska man älska någon
som har älskat någon förut?


jag minns så väl hur hon blev presenterad
men det var jag som lät henne komma in
och jag har försökt att ge dig hela skulden
fast jag innerst inne vet att den är min
vi står på gatan och bryter meningar i mörkret
utanför stadens finaste hotell
och dina händer, ja dom ber mig sova över,
som ett sätt att säga
; tack för ikväll.

lät du henne komma närmre?
var hon vackrare än mig?
Ja, de finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
jag går brevid, men halkar efter jag orkar inte springa mer.
försökt o visa dig med blicken men de e inte mig du ser
den här platsen är någon annans, och jag måste hitta ut.
hur ska man älska någon
som har älskat någon förut?


jag vissa stunder kan det kännas ensamt
om du undrar vad jag tänker på.
så jag håller hårt o kryper tätt intill dig
som om hon skulle försvinna då.

och vi talar sällan högt om våran framtid.
vi talar aldrig högt om det vi har.
och dina drömmar blir allt svårare att se nu
och mina finns nog inte längre kvar.


lät du henne komma närmre?
var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
jag går brevid, men halkar efter jag orkar inte springa mer.
försökt o visa dig med blicken men de e inte mig du ser
den här platsen är någon annans, och jag måste hitta ut.
hur ska man älska någon
som har älskat någon förut?


lät du henne komma närmre?
var hon vackrare än mig?
Ja, de finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
jag går brevid, men halkar efter jag orkar inte springa mer.
försökt o visa dig med blicken men de e inte mig du ser
den här platsen är någon annans, och jag måste hitta ut.
hur ska man älska någon
som har älskat någon förut?



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0