Lördag

Halloj!
Gårdagen var grym!
Ida och Sandra kom hem till mig och vi kollade på idol.
Filip, martin och en till kille kom också hit, I don't remember his name. :)
efter idol gick vi och åt på en italiensk restaurang, det blev en riktigt dyr middag så det är inget man kommer göra ofta ;p 310kronor gick det kalaset på, men det var jättebra mat!
Kommer inte ihåg vad stället heter dock.
Efter middagen gick vi till vardag och drack drinkar.
Min och Idas kemilärare var där! HAHA
Kvällen rundades av vid ett, Ida skulle upp och jobba och Sandra skulle köra bil idag. En mycket trevlig pratstund med Sandra fick jag också medans vi väntade på hennes papi.

Idag blir det bara att glo på den TVn och träffa F senare ikväll.
Vad ska ni göra?
puss

Kommentarer
Postat av: Mia

idol kan man ju bara inte missa! :)

2009-09-26 @ 12:16:54
URL: http://notapoet.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0