jag dör

..jag dör jag dör jag dör!

haha.
skoldag idag, matten gick bra, vi fick tillbaka inlämningsuppgift1, jag fick G, man kan bara få G.. men han hade inte nått att klaga på alls. det var exeptionellt bra (!) -stavn?-
JAG ÄR SÅ GLAAD!

sen den där kemin, igen.
jag är inte ensam med att tycka att man verkligen inte hänger med alls.
dessutom var det fel kapitel idag, igen.
enligt vår lärares bok skulle vi egentligen läst kap. 10, men alla hade läst 6-7, sug.
på onsdag ska vi iafl plugga, jag Ida och en till tjej från klassen.
får se om man förstår mer då?!

nu ska jag äta.. och dö..
jag dör!

Kommentarer
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Tack! :)



Nemen! Inte ska du väl dö, det är ju onödigt ;)

2009-09-21 @ 22:40:08
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0