äntligen

så har jag skrivit upp mig på att få internet, sjukt bra avtal, 10mb/s, fri support med datorn, ingen anslutningsavgift & ingen uppsägningstid, allt detta för 150kr i månaden.
grymt!
nu hoppas jag bara att det funkar.. hotmail e segt som vanligt, jag ska liksom få ett bekräftelsebrev.

förövrigt så tänkte jag på en sak igår när jag pratade med pappa..
Vi ungdomar använder fraser som "typ" och "liksom" hela tiden och jag har aldrig tänkt på det förut men det gör pappa med! haha.. Dom blir smittade ;)
lite roligt va de när jag upptäckte det i alla fall.

What else? nu ska jag städa!
får ju finbesök idag så ;)

hörs!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0