7 stycken!

Hej..
hemkommen från matten nu.
vi hade lite genomgång om "vad är matte?"
och sen fick vi veta vad tidigare års elever tyckte om kursen..
och vi fick veta att 7 stycken av 21 klarade kursen förra året !!!!!!!!!
JAG DÖR....
det här får mig ännu mer att vilja hoppa av kemin. Ska ringa CSN senare idag och se om det gör ngn skillnad för pengarna.
Isf ska jag sälja min bok till Ida. Hanna hette den tredje tjejen förresten..
Och alla är upptagna i helgen dessutom.. vafan ska jag göra? :(
Hanna har matcher, Ida skulle festa me sin gamla klass och..vila.. och andra Ida skulle jobba.
Jaaaaha... kom och joina mig!!!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0