"Yes! vi är smarta!"

Japp. idag är jag och Ida smarta.
det är bevisat att våra hjärnor är klokare tillsammans i alla fall.
I morse satt vi med ett mattetal som vi löste (tror vi) när vi satte oss tillsammans, precis som förra gången!
perfekt!
sen på lektionen hade vi genomgång av vårat lektionsproblem (som egentligen var jättelätt) som vi klarade galant.
efter det var det repetition av hela maA & maB, det vi har läst iafl, detta klarade vi också skitbra,
"tack tjejer"
"yes! vi är smarta" -segergest-
haha!, ibland så går det, eller hur? ;)

Känns bra, vi har pluggat idag också, imorgon me. sovmorgon dock, tack gode gud.
jag behöver sova ordentligt..

Nu ska jag vila så jag är pigg när F kommer, puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0