Skoldag

Hej hej :)
vi fick sluta tidigare på matten idag, ca 11.40 så jag var klar med lunchen redan vid tolv.
Nu väntar jag bara på kemin, ush. jag är så jäkla trött. det är inte bra att inte kunna sova på kvällarna.
Efter skolan idag ska jag bara sjunka ner i soffan och göra ingenting. Får se om jag får besök. :)
jag längtar till imorgon.
då ska jag städa och packa, fixa allt och sen vänta till erik och kristin kommer. :)

Har ännu inte bestämt mig om jag ska ta med mig datorn, men jag ska väl lämna tillbaka stefans internet snart, fattar itne varför mitt inte har kopplats in ännu, tror jag iafl. jag får prova senare idag.

Nu ska jag läsa kemi-labben och vila lite.
hörs senare! :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0