jag är svag för försäljare

HAHAHA jag dör.
Jag va på espresso house och fikade en snabbis med Ida efter kemi-labben.. sen skulle jag gå till ICA och handla lite efter som Sofia och Ahli kommer hit ikväll (!!! :D) jag gick igenom en av galleriorna här i stan och gick såklart förbi en tele2 försäljare, där blev jag med nytt abonnemang, tele2 snackis med 3000 gratis sms, helt okej, ja, eftersom jag inte ringer nånting utan bara smsar.

Iafl i slutet när jag skulle gå, skrev han upp sitt nummer på lappen och "om det skulle vara några frågor" - "men inga fylle samtal eller frågor om jag vill flytta in eller så"
varpå jag svarar "hahaha neeeej" med ett fånigt flin, så viskar han "förresten får du göra de"
HAHA jag dör. Jag blev illröd i ansiktet och typ vände o gick :p

Nu ska jag städa och diska! HÖRS.
Jag saknar Fredrik :)

Kommentarer
Postat av: xXx

Heheh^^ imponerande försäljare, det är bra kunden går alltid i första hand!

2009-10-08 @ 19:23:48

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0