IT'S OVER!!

åååååh. jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad...
och så TRÖTT.

Veckan är över (eller vi har lite kvar att skriva på kemilabbarna men dom e klara om ungefär 2 timmar, Ida skulle klippa sig först bara) .. VECKAN ÄR ÖVER
jag älskar de här. Jag känner mig duktig.
Matten gick helt okej, jag fastnade vid en uppgift som tog mig 2 timmar (och jag fick den ändå inte löst) .. resterande delar av provet tog mig 30 minuter ungefär. Jag tror på ett G, annars är jag KASS, så jävla KASS. Så det tillåter jag inte, .. ush .. fula tanke.

Imorgon är det party (jag har köpt nya kläder) och alla kemi - mol, molmassa, volym, Pascal, kemiska tecken, pH värden och allt vafan de är SKA BORT UR MITT HUVUD.. jag ska döda bort alla dom där härncellerna, hihi..
öhm.. så hoppas vi på att jag klarar tentan så jag inte behöver plugga tillbaka dom.

Nu är det party, hihi.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0