det är roligt

snillet var rolig idag igen, ni förstår inte för ni vet inte hur han är..
dessa små kommentarer, som att han tänker svaret högt ungefär, när svaret även är självklart för alla andra.
åh han är så rolig.
inte gör det heller saken bättre att jag verkligen är ÖVERTRÖTT heller...
jag var ensam idag, ida jobbade och jag känner mig dum i huvet när jag sitter brevid vissa i klassen, jag förstår ingenting men de verkar ha hur lätt som hellst?
eller?

i alla fall så idag är min sista livsdag innan tentorna, kanske att jag loggar in på datorn på kvällen, om jag ens orkar det, men förvänta er ingen häftig blogguppdatering till och med torsdag nästa vecka.
mitt schema för de närmsta dagarna ser ut ungefär såhär

tisdag 20 oktober;
-ringa TELE2
-handla mat/plugggodis
-plugga stenhårt
-sova

onsdag 21 oktober;
-plugga stenhårt
-träna
-tvätta

torsdag 22 oktober;

-mattelektionen inställd, TACK. sovmorgon!
-kemilabb

fredag 23 oktober;
-LÖNING!
-plugga stenhårt

lördag 24 oktober;
-plugga diamanthårt

söndag 25 oktober;
-plugga diamanthårt

måndag 26 oktober;
-DÖ AV STRESS
-"frågestund" på kemin

tisdag 27 oktober;

-KEMI TENTA!!!!!!!!!!!!!
-vara död

onsdag 28 oktober;

-plugga ur mig de sista krafterna

torsdag 29 oktober;

-MATTE TENTA!!!!!!!!!!!!!!!

fredag 30 oktober;
-UTGÅNG, (supa mig redlös så jag kan slappna av)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som ett rätt stressigt schema =/ Gillar dock sista punkten =P



SV: Jag pluggar journalistik vid universitetet =)

2009-10-19 @ 19:22:56
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: Simone

Got daaaamn! Det blir en rejäl utekväll på Fredag då alltså :D

2009-10-19 @ 21:48:57
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ida

fööööööörlååååååt ja känner mig alltd så dum när jag bara lämnar dig så där! HAHA vi ska plugga diamat hårt :D gillart :D

2009-10-19 @ 21:51:43
Postat av: Sarah.

lycka till babe! :) <3

2009-10-19 @ 23:55:03
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0