nerver

hallå
jag är nervös
usha usha...
vet inte varför, som sagt; jag BEHÖVER inte ett jobb men det skulle vara SKÖNT med extra pengar i kassan.
Jag har ju aldrig egentligen varit på en arbetsintervju.. vad frågar dom? BLÄÄ..
Båda mina jobb har jag fått genom kontakter och typ varit där, givit klädstorlekar och nästa gång jag kom så var det jobb.. men den här gågnen är det liksom inte "säkert" ..
en sak som är SÄKER är att om jag får det här jobbet så säger jag upp mig från RÄDIZZÅÅÅN.
de e najs.

bläääääää...
snart får jag ta fingret ur röven o gå dit..
300 meter härifrån ungefär, det är najs!

önska mig lycka till .. kommer väl hem runt två igen eller så. :)
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0