jobb&tentor

hallå!
sitter och har precis fått nya jobbtider..
under december månad kommer jag vara lidande i plugg.. i slutet av december månad kommer jag ha panik.
Den 21 december slutar skolan och jag åker hem till Rosersberg den 22.

julafton ska jag jobba, 07.00-15.00
den 26 december ska jag jobba, 10.00-18.00
den 27 december ska jag jobba, 09.00-18.00
den 28 december ska jag jobba, 07.00-16.00

Däremellan ska fredrik komma på besök (?) hemma och jag ska hinna plugga som en dåre till mina tre tentor, ja måste alltså sätta igång nu.
Den 30 december åker jag tillbaka till västerås och den 31 december är det nyårsfirande för hela slanten!

wohooo, gott nytt... år...
Min första tenta kommer den 4 januari, matte, del 2.
fysiktentan är den 8 januari
och min omtenta i matte är den 11 januari..
wohooo, gott nytt... år...

Kommentarer
Postat av: Sofie

kul JUL!!!!!

2009-11-24 @ 22:34:11

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0