back in V-town

haha, tjena!
hemma nu och tillomed lite smartare i min matte hjärna. Har absolut inte pluggat ett skit när jag var hemma i Rosers men direkt när jag kom hem (dock tog det emot jävligt mycket) satte jag mig med matteboken och glodde. Jag lärde mig något nytt, tror jag.
Derivata är typ hela matteC och jag ligger efter på hela kapitlet, KÄNNS BRA... eller inte.
men jag ska gå på typ "mattestuga", som ligger på tisdagseftermiddagar (tror jag) så får jag läsa igen det där :)
Jag ska satsa nu, jag känner faktiskt att jag snart är kalr med matten, eller.. ja, jag vet att ingenjörer har mycket matte, men det är ändå inte på samma sätt att du sitter med en mattebok utan du har ett syfte med att läsa dom jävla talen.
Så jag kan se ljuset lite... = att jag faktiskt har lust att plugga.
sedär, det krävdes bara att jag skulle komma hem i några dagar.

nu ska jag vila huvet lite innan jag ska renskriva inlämningsuppgiften som jag faktiskt är klar med
(okej att jag fuskade på sista uppgiften o kollade i facit men jag får tillbaka den på torsd. och kan komplettera)

Skriver om helgen + visar bilder senare.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0