22 Maj 2009

Hej! :)
Idag har jag jobbat, 8-15, det gick jättebra :)
kul folk att jobba med dessutom och det gör ju inte saken sämre ;)

När jag kom hem gick jag ut med hundarna och bella kissade tillslut (!) hon har jättesvårt för att kissa utanför gräsmattan här hemma..
Efter det kollade jag på tv & så åt vi en jättegod rätt med kyckling som hade typ fetaost och oliver i sig.. ungefär som "ankikycklingen" :p

Efter maten gick jag ut till mig och nu har jag letat efter studentskor.. jag har hittat några.. ni ska få se.
imorgon ska jag iväg till VC och kolls där om det finns något jag gillar...

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: a

Ankikycklingen är en höjdare! Synd att du jobbade idag baby!

2009-05-23 @ 00:50:24
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0