17 Maj 2009

God morgon!
nu harvi ätit frukost och kollat på tv/dator lite granna. Jag ska snart gå ner till poolen, stefan gick nyss.
Jag var tvungen att kolla på norges bidrag till ESC. helt okej faktiskt... och nu är ju finalen nästa år i norge, lite coolt att se hur de fixar i ordning det! :)

Idag blir det som sagt poolen, sen H2O och massage & naglar.
jag ska även kolla lite... shopping.. igen.. :p
har hittat en väska här i kamala.. men den affären är de så svåra att pruta på så det kanske inte blir något.. vi får se.
Nu ska jag smörja in mig med solkräm och springa ner till poolen, vi hörs senare!
puss

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej!



Riktigt fina bilder från skybaren, synd att vi inte gick upp dit och drack drinkar när vi var där.



Vi ses snart.

2009-05-17 @ 11:16:51
Postat av: Katrin

Hej!

Åå vilken super snygg klänning!! Tack vad snäll du är, jag köper den mer än gärna:D !! Du får pengar dirket när du kommer hem!

Tack tack tack!

Ha det Så jättebra.

Kram på er!

2009-05-17 @ 11:58:06

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0