15 Maj 2009

Hej!
Grattis till Oscar som fyller 19 år idag! :)

det blev ingen drink i skybaren igår eftersom det var så tråkigt väder. Vi tog en drink vid poolen idag istället.. :) De va mysigt de me. Vi låg allihopa i bubbelpoolen.. ni ska få se sen hur det ser ut.. ska fota hela hotellet innan vi åker hem.
En frozen mango daqiri tog jag, skit god.. men slår inte strawberry daqiri.. :)
Vi stannade alltså hemma från Surin idag eftersom det regnade i morse så bestämde vi att vi skulle vara hemma på hotellet och åka in till Patong lite tidigare, klockan 4.

Jag fick skäll igår för att jag inte skrev att vi såg varaner (i alla fall stefan, vi andra såg bara en) och havsörnar (men dom såg ni ju bilder på!) .. när vi satt och åt lunch på utflykten så tittar jag upp i backen och jag ser en varan komma nerkravlande mot oss.. snacka om att bli rädd!
tidigare upptäckte vi även örnen och lite senare två till som satt lite längre bort.
Lite coolt va det .. några sånna djur hade vi inte sett innan.
De fiskade åt örnarna och skalade av fjällen och gav örnarna fisken, lite coolt att se dom riva sönder fisken va de också :p
lite coolt allting! ;)

Idag åkte vi som sagt in till patong.
jag köpte två till väskor. nu har jag köpt 4 stycken..
Stefan köpte en till resväska.. som vi fyllde med saker vi shoppat. Bra där!
Jag köpte även 4 klänningar, 1 linne, 1 tshirt, 1 par skor, 3 bikinis (nu har jag köpt 7) och sen var det säkert något annat som jag inte kommer ihåg just nu.
Shoppade för ca 5500 thb i alla fall.. dvs ungefär 1400 svenska kronor.
Dom tycker att jag är galen för att jag shoppar så många bikinis och väskor.. ja kanske lite, men det är kul ju! :D

Nu ska ni få se lite bilder för nu orkar ni nog inte läsa mer ;)
puss!



Kommentarer
Postat av: Erik

Hej på er!



Nu ligger vi vid polen och gassar. Riktigt skönt i solen faktiskt. Skulle bara vilja ha mangodrinkarna och lite varmare vatten. Ca 19 grader nu.



Bella kom hem igår ivf. Hon hade haft det jätebra och Birgitta ville nästan inte släppa henne ifrån sig.



När hon kom hem så tyckte hon att polduken såg ut som ett bra ställa att springa på... så nu har den spruckit lite i sömmen där termometern ligger... Synd där.



Hon har ivf kissat i skogen här hemma ett par gånger. Bra där!



Jag har försökt att skicka flera sms till dig. Har du fått dom? Annars är det synd där... Hör av er när ni vet vilken tid ni landar så vi kan bestämma om vi ska hämta er.



Hej på er!

2009-05-16 @ 12:46:13

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0