13 Maj 2009

Hej! :)
Erik och Kristin tog med sig yatzyt hem, fy på dom!

Idag har vi legat på Surin igen..
direkt när vi kom dit så började det regna så solstolsfolket tog inte ens betalt (Men det gjorde dom när vi skulle åka hem)
Det var verkligen inte bådande och det såg ut som att det skulle komma mer regn.. men allt eftersom dage ngick och det inte kom nått mer regn så blev det rätt skönt. Lite moln var det så det var inte skållhet sand idag.
Det syns att jag har bytt bikini i alla fall.. brännan har bättrats på även fast man ligger i skydd av parasoll, två stycken till och med!

När vi kom hem så har vi duschat och så. Nu kollar stefan på film och jag pluggar naturkunskap. Jag ska skriva om kärnbränsleförvaring.. sista frågan på NK uppgiften.. så sitter jag och läser BerGUN... inte bergRUM.. så jag har suttit i en halvtimme och letat efter något som verkar vara en stad i typ tyskland/österrike.. :p
Nu har jag i alla fall upptäckt det och känner mig lite dum, äntligen kan jag i alla fall bli klar med uppgiften.
Sen är det bara projektrapporten kvar att skriva och den är jag nästan klar med. :)
Tror jag har skrivit typ 5 sidor allt som allt med framsida och så nu. Duktig tjej.

Ikväll blir det middag på H2O igen. Jag vet inte om jag tyckte att den restaurangen va så bra (kanske för att jag mådde illa då) men det var väldigt trevlig personal.
Dessutom så är det lite charmigt att sitta uppe bland hustaken.. Dock var restaurangen vi åt på igår bättre.. men den ska vi äta på någon annan av de kvällar som är kvar.

Det är inte lång tid kvar tills vi ska åka hem nu.. Man börjar planera vilka restauranger som är värda ett till besök och det är typ; 50 års-kvällen, stranden, h2o och den vi åt på igår .. :p
ni förstår ingenting men det gör vi, haha..

Nu ska jag plugga lite till.
ska ta med kameran ikväll igen,
puss på er!

Kommentarer
Postat av: a

Min rapport blev typ sju sidor. Det brukar vara du som skriver mest. ;P

2009-05-13 @ 14:28:57
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0