13 Maj 2009

God kväller!
nu har vi ätit middag precis på H2O.. Den här gången tyckte jag att det var bättre.
åt till och med friterad banan till efterrätt (som vi blev bjudna på!).. mamma åt den sist (då vi också blev bjudna på det) och blev inte sjuk så nu vågade jag mig på den jag med ... dock är de inge kul om vi e magsjuka imorgon när vi ska på utflykt :p
för det har jag väl sagt?
snorkelutflykt me speedboat också.. kul, hiih.. jag ska sitta i fram! :D

Nu ska vi upp och spela kort..
ni ska få se lite bilder bara..
maten är mammas som va typ red curry,  fried rice with shrimps.. och min som var tiger räkor med vitlök och peppar.. skitgott!!!

Sov gott och sköt om er så hörs vi imorgon!
hoppas att det är bra där hemma :)


Kommentarer
Postat av: Erik

Hej på er. Nu ligger vi hemma i sängen i Sverige och ångrar att vi inte stannade i tre veckor...



Behövs ivf ingen ac här, kan gå med jacka utan att svettas. Fast det har varit rätt hyfsat väder ändå.



Hoppas ni har det kul på snorklingen i morgon.



Erik, Kristin och Tinnis hälsar (som för övrigt har börjat jaga igelkottar utanför skolan)



Sorry för yatzyt.

2009-05-13 @ 21:48:27

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0