10 Maj 2009

hej på er!
nu har vi ätit & suttit vid datorn (i alla fall jag och stefan) De andra gick ner till stan och tog massage, kristin skulle göra manikyr om de itne va allt för dyrt. Bra att veta om dom är duktiga också för jag ska göra innan vi åker hem. i köpcentrumet kostade det typ 2000 thb... men det var med akryl..
det är ju ungefär samma som hemma..

aja. här är bilder från igårkväll.. Bilden med människor på är erik och kristin, kameran var immig så de gick inte att få så mycket bättre bilder men jag tycker att den här blev rätt cool ändå :)
Sen ville jag visa det coola glaset också :p



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0