10 Maj 2009

hej på er!
vi fick ju doktorsbesök igår och jag blev påpackad med tre påsar piller, en för feber & huvudvärk, en för illamående och en med antibiotika. Dessutom fick jag vätskeersättningspulver att dricka.. som jag förövrigt måste dricka snart när jag tänker på de..
Det är alltså en bakterie i min mage som härjar det lät inte ritkgit som de skulle där sa han..
så nu får jag va undan solen i tre dagar, idag har jag varit inne på rummet hela dagen och sovit & vilat hela dagen.. mycket skönt.. men inte så kul.
jag har ju fått bakläxa av att jag inte är med på några bilder nästan men nu har jag lagt in bilderna från pappas mobil och där fanns det några på mig.. så ni ska få se dom och så är det blandat med till exempel elefantbilderna.. :)

Sen ska jag låta stefan ta datorn. Vi hörs senare.. jag ska lägga in bilder på solnedgången igår lite senare.
puss.




 



Den sista bilden var från söndagen innan vi åkte tror jag? eller fredagen.. äh.. spela roll.. jonah säger att man inte får måla på naglarna :p
men jag sa att nagellack får man.. då ville jonah också ha nagellack :)

Kommentarer
Postat av: a

Bli frisk och kom hem :) <3

2009-05-10 @ 13:43:33
URL: http://uppsalabloggen.se
Postat av: Sarah.

good girl och krya på dig! :)

2009-05-11 @ 17:18:04
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0