28 Mars 2009

HEJ! :)
precis hemkommen från jobbet.. Fick inte jobba imorgon för Martina, hon ville inte bli sjuk ;p
såå.. ledig dag imorgon. blir skönt eftersom det är sommartid inatt vilket betyder att jag skulle börja 7 enligt min nutida tidsuppfattning (vare sig du säger att de är så eller inte oscar)...
ehm. inte så mkt att skriva om dagen.. orkade inte natta gubbarna..
har knarkat "oboy" hela dagen.. mums.
asså "oboy" är choklad som kommer ur kaffemaskinen, jag vet.. nyttigt..
jossan dricker den oboyen tillsammans med latte? Va e de för fel på människan? :D haha..
jag ska jobba tsms med henne & robban måndagen innan vi börjar skolan.. har jag sagt det?

nu orkar jag inte skriva ngt mer i det här inlägget. kommer ändå inget vettigt ur hjärnan just nu.
puss

Kommentarer
Postat av: a

Oboy å latte måste va skitgott :D

2009-03-28 @ 20:08:12
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0