27 Mars 2009

hej & god morgon!
Idag vaknade jag faktiskt rätt tidigt. Blev sms bombad så de gick liksom inte att sova mer då..
jag är förkyld som en jävla jag vet inte vad.. men jag SKA jobba. pengar är min vän.. har jag förresten sagt att det ordnade sig med lönen? får dom efterblivna pengarna nästa månad.. tyckte de vore enklast så.. fick ju ändå rätt mkt den här månaden så..
Ja men i alla fall.. jag måste jobba.. behöver pengarna. Tänkte för mig själv när jag vaknade att: hade det varit donken hade jag sjukanmält mig direkt! inge snack om saken men nu kommer jag ändå liksom stå o vika handdukar hela dagen.. o tvätta händerna hela tiden.. inte så farligt .. knapra ibumetin så mår ja inte så konstigt i kroppen heller.
Det här ska nog gå bra.
Jag ska även jobba måndagen v16 dvs den veckan vi börjar i skolan. Men det är röd dag då.. money money money.
Det är kul att dom ringer mig hela tiden nu.. men jag kommer väl så småningom behöva säga nej. Kan ju inte jobba hela tiden liksom :p
korv sa att; du jobbar ju hela tiden!
fast det är ju det jag inte gör längre.. eller.. jag har ett liv nu ;) Men jag måste jobba två helger i rad nu bara för att jag ska åka till sälen v16.. annars skulle jag ha jobbat då.. Man kan ju välja att vara ledig två helger också men som sagt I need the money.

okej nu va de jävligt mkt snack om pengar här.. och jobb.
inte så kul kankse!

Något som är kul för mig är hur glad Bella blir när man kommer upp på morgonen. Förflyttade mig precis med datorn till köket och man möter nån som viftar på hela kroppen (inte bara svansen) och vill hoppa upp i stolen o mysa.. söthund.

Den här dagen måste jag faktiskt jobba med historian. Ska försöka börja skriva på uppsatsen.. Det är liksom början som är svårast. Men jag vet ju typ vad jag ska skriva.. eller i alla fall vad jag ska skriva OM..
så jag kanske ska kolla på den där dokumentären om Hitler ikväll?
vi får se. Jag tycker i alla fall att jag har ovanligt mkt material redan, 3 böcker & en serie.. schnyggt. jag som brukar kolla allt på nätet.. Dessutom har jag ju "egna erfarenheter" iom att jag har besökt koncentrationsläger..

aja.. nu har jag skrivit för mkt ni är säkert hur uttråkade som hellst.
nu börjar jobbet!
puss på er.

Kommentarer
Postat av: a

Och du kanske ska vänta till när du vet exakt vad du ska skriva? ;P

2009-03-27 @ 13:08:56
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0