17 Mars 2009

hej :) tittade igenom 2008-års bilder på bdb nyss.. verkligen itne lika många och inte så mkt intressant heller så jag lägger in de här två så länge bara ;D




4 juni 2008 - klassfest.. Jag var.. hungrig?! kanske inte världens nyktraste heller? ;p
mat, snack, reserverad plats för GH, GH kommer, vattenpipa, åka tåg, spy, lägga sig i en buske, sova med öppet fönster & va skitnojig för att nån ska krypa in!





Jag & Nazza på min 18-års-dag!! :D... & nä, inte världens nyktraste där heller!
fulla sofie, paprika, frasses bil, sofies jacka, vakter, arg anki, in & festa, märsta-studenten!



haha.. :D mkt fina bilder ,visst? Jag är ju i alla fall glad.. & jag verkar vilja göra pussmun hela tiden?
så.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaahhahaaaa klockren kväll/natt..... naaat!

2009-03-17 @ 21:57:36

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0