4 Juni 2009

helloj!
ja, josefin, du är inte i farozonen och hanna ja jag fick dina pengar. :)
kändes lite läskigt att gå runt med 6000 kronor i kontanter.

Det kom inte så mycket folk till .. flak-festen.. men de tar vi senare,

jag vaknade ju klockan ett idag, fick panik och sprang upp, käkade frukost.. gick ut me hundarna och konstaterade att jag aldrig skulle hinna med 14.49 tåget eftersom jag måste fixa med pengarna också..
så jag tog ett tåg som gick en halvtimme senare istället. kom in till stan, mötte mickis som väntade på mig vid tåget.. vi åkte till skolan (gratis, hihi)
lämnade böckerna.. åkte tillbaka (mickis fick åka gratis igen)
jag gick in på hemköp, köpte en ramlösa (mango, sjuukt god), gick till skopunkten, köpte två par skor (jag handlar hela tiden där nu? fast de är kass kvalité och man kan använda skorna en dag innan dom e trasiga) gick till hm, köpte en klänning..
efter shoppingen gick vi o handlade mat. jag åt fläsk, vetefan vad.. och potatissallad. och så nallade jag av amandas sånna där pommes.. fast typ chips, äh.. ni fattar?
OLW..

sen gick vi till stadsparken jag och amanda, mickis skulle hjälpa emil att hitta kostym.
vi satt där och tittade på folk & snackade skit tills det kom lite mer folk.
vi fixade våra lakan som nu är sjukt fina. jag kan bara säga att ni frånvarande.. är FRÅNVARANDE. HAHAHAHAH!
så jävla kul. tyckte i alla fall vi.
ni får se på fredag skyll er själva ;)

vi åt maten också, sen var grillen asnajs att värma sig på.
mickis sjöng och jag höll för öronen och sjöng ..fint.. jag med.. för jag börjar grina när hon sjunger sådär.
så vi har haft en mysig men mycket kall kväll.

nu ska ni få se mina inköp.
plus studentklänningen då.. :)




puss & sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå frånvarande ? ?

vi bestämde ju att det skulle bara stå FOTO och JK ?

2009-06-04 @ 11:43:45

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0