3 Juni 2009 (2 dagar kvar)

hej!
nu är det, som sagt, 2 dagar kvar.. FÖR FAAN.
ush, jag vill inte
fast jag vill
och jag vill så gärna
men ändå så himla mycket verkligen inte!

jag är inte redo.

i alla fall så har dom ändrat på vädret igen, jag älskar smhi.. dom har alltid rätt. he..he..he..



jag ska åka till skolan nu och lämna böckerna. jag upptäckte att vi bara har haft 4 böcker?
efter det ska jag snabb-leta efter ett par skor att ha på fredag.. kanske även fredag kväll eftersom bella var så snäll och åt upp de par jag skulle ha..

efter det ska vi pynta flak-lakanen.. hihi.
men de verkar som att många folk bangar. jävla stil tycker jag då egentligen men.. vad annars ska dom göra?
nej.. jag tycker de är ritkigt dåligt. Så jag är lite sur idag, akta dig.

Dessutom fattas det 750 kronor till flaket.. och pengarna ska va inne IDAAAAAAAAAAAAAG
jävla ungar!

bara 3 pers i våran klass som inte betalat klart men nästan alla i jk som inte betalat klart den sista avgiften.
vi får se hur mkt vi får in annars skiter väl de sig.
åh. kom nte nära mig idag, tack.


(slängkyss)


Kommentarer
Postat av: Hanna M

hoppas du fick min 20-lapp? skickade över den via internetbanken igår =)

2009-06-03 @ 18:49:13
Postat av: jossie

jag har varit på bal så jag hade en jävlaandledning till att inte hinna tillbaka och betalat har jag så jag borde ju vara i lugna zonen ? :P hahah

2009-06-03 @ 20:04:44
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0