Det är klart nu

Så länge jag fixar hjälp med flytt.. så.. är det klart.

efter många om och väldigt många men så har jag insett att.. VAD FAN ska jag göra annars?
Västerås..?
Det är liksom det enda vettiga alternativet.
ett halvår att testa på, ett halvår är inte lång tid.. inte lång tid alls.
men det är så sjukt att bara lämna allt
efter att ha varit inställt på att inte plugga.
och helt plötsligt ändra sig..
vilket betyder att jag inte har varit inställd på att flytta.

vissa saker har pushat. jag orkar inte bråka mer ..
men jag vill komma någonstans i livet.
Det här halvåret är ett steg närmare min allra högsta dröm.

Det är någon konstig känsla av att förlora allt
.
även fast jag vet att det inte är det som kommer hända.
Och jag kommer vinna så mycket på det.
äh. här sitter jag och larvar mig.. mitt liv ska ju börja nu.

och sofie.. jag kommer hit och shoppar med dig när jag har råd :)


uppdate:


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0