10 Juli 2009

god morgon, eller nått...
jävla sverige, jag HATAR sverige!
marie tycker att jag låter kass i halsen, haha :D

ehm.. igår, halv tolv.. började jag prata med sofia, hon och emelie skulle gå ut.
jag ville också eftersom att jag inte visste om det skulle bli något idag.
anyway så bestämde jag mig till slut för att faktiskt dra till märsta, bryggan.
så klockan 00.22 åkte jag tåget.
SJUKT kul var det, teqila rose är det nya, tack sofia! ;D haha
Det bestämdes iafl att jag ska på hemmafest idag, sjuuukt länge sen?!
det ska bli skojigt tror jag, annars är de inte såå långt hem :)

idag då.. ska jag försöka få tag på nuzwig ;D så ska vi fiiika. mysmys.
gtg now, see ya.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0