Nyår!

hallouuu.
nu ska jag gå, om 8 minuter, ska till handlarn först o kirra lit sprite och sånt, sen iväg mot stationen, märsta och slutdestination; sofia!
ikväll kommer bli grym.

Några ord från mig till dig.
Let's put the past behind us and let the new year take away all youre grudges, love like you have never been loved before and laugh like you've never been let down! this is our time, our year, let's make it ours aswell!

och då på svenska, bara för att Zdravo inte ska bli ledsen i ögat

Låt oss lämna allt det förbigångna bakom oss, låt det nya året vara helt utan agg. Älska som om du aldrig har älskat och skratta som om du aldrig blivit sårad. Det här är våran tid, vårat år, låt oss göra det till det också!

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

skorna är från h&M:) Gott nytt år, hoppas du får en kanonkväll!

2009-12-31 @ 17:05:58
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: KLARA

sv; okej:)

KRAM

2010-01-01 @ 12:54:02
URL: http://klaradaun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0