jobb = facebook?

hej på er.
Nu sitter jag på jobbet, har en timme kvar.. slutar 18.. finns.. som vanligt.. ingenitng kvar att göra.
så. kul. mycket.
I morse när jag skulle gå upp låg jag ihopkurad i fosterställning, svettades och hade dunkande huvudvärk.. tog en ibumetin så var allt borta.
Jobbet i övrigt har gått bra, blev donken mat idag, en stor jävla big tasty meny, haha!

Nu är det bara två dagar med jobb kvar sen är jag "ledig" eller rättare sagt "pluggis" haha..
Då blir det råplugg!!
för här ska vi klara matte tentorna, japp de ska vi.
eller... varför pratar jag om mig själv i plural?
...nåja, kani nte påstå att mitt huvud är 100%-igt idag, så vi skyller på det.
Nu... facebook.
ha det bra.


Förresten så kände jag ingenting igår, ingenting.
Vad? .. det lämnar vi till en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Malin & Cassandra

Hej. Vi skulle vilja ha en design, till våran blogg, och vi vet ju att du är så duktig, så om du kunde kontakta oss, när du har tid. Tack på förhand. Kram. :)

2009-12-26 @ 17:37:38
URL: http://malinochcassandras.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej! Vilken fin bloggdesign du har!

Har du gjort den själv?

2009-12-27 @ 19:34:17
URL: http://detfattasenpusselbit.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaha :) Väldigt fina!

2009-12-27 @ 19:41:54
URL: http://detfattasenpusselbit.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0