De senaste dagarnas texter

hallå igen
jag är ju besatt av texter, det vet ni ju
och nu när jag jobbar så åker jag buss vilket betyder att jg får mycket tid till musik, texter och tankar = jag fastnar för nya texter.. eller nygamla..
whatever.
Här kommer några.


"I'm a bad boy 'cause I don't even miss her
I'm a bad boy for breaking her heart
"

"So let me in (let me in) give me another chance (another chance)
To really be your man
Cause when the roof cave in and the truth came out
I just didn't know what to do
But when I become a star we'll be living so large
I'll do anything for you
"

"Now listen to me baby
Before i love and leave you
They call me heart breaker
I don't wanna deceive you
"

"Can you meet me halfway, right at the borderline?
That's where I'm gonna wait for you
I'll be lookin' out night and day
Took my heart to the limit, and this is where I stay
"

"Du får inte knacka på min dörr
Om du inte är beredd att komma in
Du får inte göra om mitt namn
Och börja kalla mig för din
Och du får inte vandra på min väg
Utan att visa mig ditt mål
Och inte stjäla av min godhet
För att fylla upp ditt hål

Och du får inte riva mina murar
Som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar
Så att jag kan somna tryggt
Och du får inte ha mig som en dröm
När jag vill va din verklighet
Och du får inte säga att du hoppas
Om du inte tror du vet
"

Kommentarer
Postat av: KLARA

ska vi lägga till varandra via bloglovin?

KRAM

2009-12-30 @ 20:32:15
URL: http://klaradaun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0