mina dikter - rena känslor.

nu har jag gjort klart mitt lilla projekt.. i alla fall med alla dikter jag har på datorn. De som finns i skrivböckerna tillkommer senare.
tänkte att ni skulle få läsa alla dikter här på bloggen också,
en varje dag?

Men kom ihåg att flera av dom är sjukt gamla.. gamla känslor dvs.
eller.. sjukt gamla är kanske en överdrift men, ni vet.


Nummer 1:

Jag älskar solnedgången i dina ögon var kväll
Och att se dig somna är det bästa jag vet
Men jag fruktar inför den dagen då du slutar andas
Och livet stannar
Den dagen då det inte kommer någon solnedgång
Och du inte vaknar, för att åter igen somna om

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: ååh, det låter härligt!! :D haha :)

allt bra med dej annars? :)♥

2009-08-11 @ 01:07:01
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0