kurslitteratur är dyrt!

hej på er :)
hemkommen från jobbet och har precis beställt kurslitt. för det första halvåret. det gick på 1501 kronor totalt.. det är väl okej men det svider lite, jag har iofs inte fått lönen än, eller dom pengarna jag bara väntar på att få i september.. det vill säga både studiebidrag, lön och bostadsbidrag. förresten borde jag väl få bostadsbidraget den här månaden också?

aja.. orkar inte tänka på pengar, känner att jag nog spenderat mycket av mina sparpengar på väldigt onödiga saker.
men det är mycket lätt att vara efterklok å andra sidan, eller hur?

nu tänkte jag glida ner med massa kuddar och mitt stora täcke (inte för att jag fryser utan för att det är mysigt) och läsa "så länge vi båda andas"
jag är inte trött idag, som jag varit dom senaste dagarna när jag kommit hem. kan nog bero på att jag sov 10 timmar i natt också.

får se om jag skriver senare annars hörs vi imorogn <3

Kommentarer
Postat av: Sarah.

vad tycker du om böckerna nu då? :)

2009-08-20 @ 09:10:19
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Sussie

om detfinns bibliotek på skolan så ska all litteratur finnas där och då kan man kopiera allt, blir en del papper (men blirmindre om man kör dubbelsidigt) men blir mkt mkt mkt billigare :)

2009-08-20 @ 09:30:09
Postat av: Leia

Vad härligt!

Det är bra här med. Vad gör du för något? =)

2009-08-20 @ 13:26:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: M I M I

sv: glassen var supergod! jag älskar mjukglass. hihi :)

oj tack så mycket. haha, nej gud nej. jag är inte modell :o varför trodde du deT?=

2009-08-20 @ 16:57:29
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

hur gammal är du, hur bor du osv.? är det svårt att få ihop pengarna?!

Sleep well! :)

2009-08-20 @ 22:54:42
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0