jobb och avskedsfest!

...är det som står på schemat imorgon!
jag sitter nu och lyssnar på musik. Ska stänga av datorn och i alla fall försöka få nån sömn, imorgon börjar jag jobba 08.00 och sluar 17.00 ..
förhoppningsvis kan jag gå tidigare och duscha av mig åtminstone.
direkt efter jobbet ska jag till Anna och Lenne.. eller till en lokal i alla fall.
Men det är avskedsfest för Anna och Lenne..
det är helt sjukt, Anna åker till usa på måndag, PÅ MÅNDAG!
och blir borta i ett år...
Lenne åker också snart, men till frankrike.. och "bara" tio månader.
Jag hoppas i alla fall (och i princip vet) att ni ska ha de så jävla kul!
jag är avis.. (a)

Anyway. nu blir det packa. tror jag tar den nya fodralklänningen.. jag tycker alltid att den är för "fin" .. men imorgon får de fan bli invigning.


skulle sitta jävligt fint me hooker skorna till.. fan att dom inte finns kvar :( så jävla sköna va dom också!
undra vad jag ska ha för skor.. det blir till att leta fram ett par nu.
vi hörs imorgon gullungar.

Kommentarer
Postat av: Osciis

Fett, fina kläder. :)

2009-08-08 @ 00:56:13
Postat av: Mirka

Ahaaa, okej då förstår jag! men läcker var den ändå =)



Tack så mycket!

2009-08-08 @ 01:58:07
URL: http://mirkas.blogg.se/
Postat av: NellyHaglund

Härlig blogg!

2009-08-09 @ 00:55:10
URL: http://nellyhaglund.webblogg.se/
Postat av: SANNA

Hej sötnos! :)



svara gärna på dagens fråga "Vilken dryck skulle du helst vilja drunkna i?" Puss & Kram♥

2009-08-09 @ 23:28:08
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0