hyresavi

helloo :)
satt nu och funderade på när min hyresavi skulle komma och kom på att
- justjävlar, jag har ju adressändrat!
så jag fick en stund panik.. tänkte.. planerade (och bokade nästan in) en resa till västerås på måndag/tisdag för att hämta avi;n.. men så fick jag en snilleblixt.
internet..
internet är bra. Så jag loggade in på mimers hemsida (min hyresvärd) och där fanns den, min hyresavi!
åh. vad lycklig jag blev. OCR nummer och allting fanns ju.
Så nu är den betald.
....eller.. snart i alla fall, den 24e.

bara för att jag är bäst.
jag har pengaångest. hjälp..
Presentkort på ikea är välbehövligt.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0