First day at school

och jag är nervös, igen..
igår kändes det lugnt.. nu.. ush.

frukosten ser motbjudande ut....
Det kommer gå bra.. och efter idag kan jag till och med börja få mitt studiebidrag. det känns som ett bra klirr i kassan när det bara finns 5 000 kvar TOTALT.
Jag hade ställt klockan på 8.00..och hade tänkt att gå upp nu, 8.30.. men eftersom jag blev så himla pigg på en gång (förmodligen för nervositeten) så sitter jag nu färdigpåklädd, färdig sminkad ochäter min frukost på yoghurt och oboy...
Allt kommer gå så bra. Det vet jag. Nog.
GAAAAAAAAH....
varför kunde det inte vara som igår?
igårkväll var en jättebra huvud-dag.
VARFÖR ÄR JAG ENS NERVÖS?
varför blir människor nervösa?!
aja...

vi ses efter introduktionen.. kommer hem o käkar lunch innan uppropet och föreläsningen.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0