Det finns minst 52 stycken som är lika nervösa.

Det är faktiskt sant.
försökte hjälpa sofia med att kolla upp vart hon ska vara osv när hon börjar skolan..
men inte för att jag själv har tittat, hon kankse har blviit blind ;)
det verkar inte finnas ngt iafl.
Jag kollade på studera.nu-s hemsida och såg att det var 3 stycken till som är antagna till min linje!
hihi.. så det är det jag menar med att 52 stycken till som är lika nervösa ..
det är 53 som är antagna.
JAG DÖR!
Det är bara en siffra, några av dom där siffrorna kommer vara mina vänner.. ganska snart till och med.
haha..
jag kan inte låta bli att tänka så.

Idag ska jag i alla fall städa.
hittade just en spindel i mitt rum som jag "städade" bort, dvs jag dammsög den ..
haha. jag är hemsk, den får skylla sig själv.

jag märker att jag lägger upp för lite bilder.
men det fnns inget att fota, typ.
när jag flyttar kommer de komma myycke mer bilder, lovar!
Dessutom är ju kameran kvar där - inte för att jag inte har den andra kameran..

nu ska jag gå. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Tack! :) Händer hos dej idag? :)♥

2009-08-12 @ 13:37:16
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0