BRÖLLOP!

hej!
nyvaken, typ.. en timme sen ungefär :p
Skulle åkt för 20 minuter sen men Sunessons försov sig, haha :p
Vi ska städa lokalen och äta rester.

Senare ikväll kanske det blir sålentüna.
party on.

ehm... ja back to vad alla vill veta;
Brölloper var så HIMLA fint!
man blir ju tårögd när emma kommer in där genom dörren och.. jaa.. så himla fina va ni båda två! och alla gäster med!
tycker det är jättetrevligt när man ser att verkligen alla (ja.. nästan alla..) verkligen har försökt att klä upp sig och göra sig fina.

Dagen började med att äta frukost med familjen, stefan var dock tvungen att åka iväg med grejer till lokalen.
Sen duschade jag och sen kom kristin hit. Vi åkte upp till maxi och hade som uppdrag att köpa 5 stycken öppnare och till mig själv ett par pärlörhängen och batterier till blixten.
Allting inhandlades på maxi, grym affär ;)
Efter maxi åkte vi hem.. pratade en stund och började sedan fixa håret. Allt som allt, att locka håret på både mig och kristin tog det väl 2 timmar kan jag tänka. Det var avbrott för lunch också.
När vi var klara bar de av mot kyrkan och vi stod utanför när alla gäster kom.
Då delades det ut vigselprogram och såpbubblor.

Sen gick vi in i kyrkan och satte oss och brudparet anlände.
tyvärr såg jag typ ingenting där framme eftersom det stog ett piano i vägen.
Men vigselakten gick förbi och musikerna var grymma!
Sen fick vi ta kort, inne i kyrkan.. och sen gick dom ut.. och så togs det kort.. och kort.. och kort.. :p
jag kan tänka mig att dom har tränignsvärk i käkarna efter de här ;)

Efter alla foton åkte brudparet (nu Emma Blom och Stefan Blom) iväg i en snygg cab med burkar bakom och ett lila hjärta som det stod NYGIFTA på.
Vi andra tog oss till lokalen där det bjöds på laxrullar, tunnbrödsrullar, chips och champis.
Sen skulle vi gå tipsrunda om paret, jag hade ett fel på frågorna och ganska rejäält fel på hur mycket bananen vägde.

Efter tipsrundan kom paret och vi radade upp oss, tutade på dom och smällde.. jag vet inte va de heter ens, men typ pappers grejer som flyger :p
ngn typ av konfetti.. äh. skitsamma.

Sen gick vi in, intog våra platser och maten kom fram.
sen var det mat, prat och efter det började alla tal och all underhållning. sjukt kul. jag ska verkligen ha så på mitt bröllop!
om jag ens gifter mig...

Så fortsatte kvällen. Jag sjöng falsksång med stefan till Bon Jovi's Livin' on a prayer.. bara för att tillägna den till erik eftersom han hade hållt ett tal om att han tyckte om våran falsksång så mycket.
vadå, jag sjunger väl inte falskt?!
fattar inte vad han pratar om........

Kvällen slutade med utdelning av presenter till de som hjälpt till :)
allt som allt en sjukt bra dag!
älskar er Stefan & Emma, och Jonah såklart!
Välkommna till familjen :)

Var uppmärksam på bilder senare idag eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: stefan

vi älskar dig också!! kul att du tyckte om gårdagen, den var verkligen helt fantastisk!! love you... ps. klart du kommer gifta dig en vacker dag älskling!!



massa pussar o kramar från din bror

2009-08-01 @ 20:20:48
URL: http://loveblom.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0