21 Augusti 2009

För ett år sen började jag i trean på gymnasiet, nervös över vad jag skulle hitta på för projekt eftersom jag skulle få ett högt betyg och därmed basta!
det jag hittade på blev en fotoutställning (men det vet de flesta som läser)
jag hade ungefär 20 besökare på min vernissage och under de två veckorna som följde kom det ännu mer folk och jag fick väldigt mycket beröm och uppskattning.
och betyget?
det blev ett VG. inte vad jag hade tänkt mig men.. jag är ju trots allt ett VG barn.

Nu, idag, i år sitter jag och funderar på hur det ska bli när jag flyttar till Västerås!
ca 1,5 timme hemifrån.. beroende på vem som kör kan de ju ta 1 timme ;p
men tänka sig att den lilla flickan Angelica har blivit stor.
Jag är ett steg närmre min dröm och det märks!
jag tänker knappt på pluggandet som kommer följa mig dessa 4 år utan det jag fokuserar är på att bo själv, ha egen ekonomi, eget ansvar osv.. utöver det så tänker jag på framtiden.. vad jag kommer göra när jag väl tar min examen, får jag ett jobb?
jag hoppas det. jag vill det. Det är det jag strävar efter, min allra högsta dröm.
Och den närmar sig med stormsteg, vägen till den står i alla fall helt öppen och allt är upp till mig!


aja..
idag har jag jobbat, jobbar till sex ikväll. sköönt 1,5 timme kvar.
sen har jag bara helgen och måndag kvar på mitt 10-dagar-i-sträck-jobb.
skööööööönt.
ikväll blir det mys med mor & far. tacos till middag och sen kommer jag slumra gott!

nu ska jag fixa lite här, skriver senare!

Kommentarer
Postat av: M I M I

sv: haha men oj, tack så mycket! nejdå, låter inte alls konstigt ;D

åh tack!! blev jättenöjd med dom :D

2009-08-21 @ 17:05:03
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0