30 April 2009

hej! :)
idag är det valborg hemma och jag är liite sur för att jag inte får ta den årliga trippen in till uppsala och umgås med vänner.
själv ska jag sitta och plugga hela dagen idag.
det blev inget Patong igår eftersom det blev så sent, vi beställde två utflykter;
utflykt nr1:
Imorgon fredag. Åka med speed boat till khai island, yao yai island, phi phi archipelago, phi phi master island & maya bay.. den sistnämnda spelade de in "the beach" på :)

utflykt nr2:
Tisdag, kristins födelsedag. Åka bil upp till Khao Lak och rida elefant, bada i vattenfall, se när dom gör gummi, se ett gammalt marinskepp, åka på bambu-flotte, se en sköldpadde-"farm", gå i jungeln och bada :)

Så istället för igår så åker vi till Patong idag, om vi hinner. Vi ska till skräddaren för Fitting ikväll så förhoppningsvis blir inte det för sent. Klockan 4 ska vi vara där i alla fall så de tar väl max två tmmar i alla fall.

Nu ska jag plugga, lägger in ett par bilder från igårkväll då vi besökte tsunami-statyn här i kamala lite senare.
puss så länge

Kommentarer
Postat av: Emma S

neee anki!! du kan INTE sura över att du inte är här och får åka till uppsala när du är i THAILAND!!! ;) hahaha! fyyyy....



Åhh vad mysigt att åka på lite utflykter! :D

Hoppas ni får det underbart!!

Hälsa alla!

Kraaaam!

2009-04-30 @ 09:54:36

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0