30 April 2009

God kväll på er! :)
nu har vi kommit hem från patong och suttit och ätit lite kvällsfrukt. Det blev det istället för chips ikväll :p
Saltet ger liksom en bra ursäkt till att vi vanligtvis sitter och knaprar chips hela kvällen :p

Anyway så handlade nog stefan mest.. Får se om vi orkar ta kort på allt, annars får ni vänta tills vi kommer hem :)
Först gick vi runt på ett SJUKT STORT köpcenter som jag just nu inte kommer ihåg namnet på.. eller jo.. men inte stavningen, våran skräddare uttalade det som "kafu" tror jag eller nått ;D
Jag gick med kristin men vi hittade inte så mycket intressant där.

Sen skulle vi äta mat och jag beställde en köttbit.. dock när den kom så märkte vi att den var panerad.. det var alltså bara för mig att byta med stefan.. inte gjorde det nått för mig eftersom han också hade god mat men kankse lite synd om honom som trodde att han skulle få en mat men fick en annan..
Hoppas att han inte blev allt för besviken :)

Innan vi åkte till patong så var det fitting hos skräddaren, som ni sen kommer få se bilder på..
iafl på mig :p
Mamma var smart och sa när kristin provade sina kostymbyxor nått som ungefär lät såhär: det ser ju ut som att det är sytt för dig kristin!

haha! :)
sötmamma.

Nu ska ni få se lite bilder sen ska jag sova. vi blir hämtade från hotellet 07.30 imorgon bitti så vi ska äta frukost 06.30.. fyy..



Sist bilden är på min bränna! :p

puss och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emma S

vad ska du ha för färg på klänningarna? :)

2009-05-01 @ 11:05:53

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0