28 April 2009

Hej på er igen! nu kommer ännu en kort uppdate, har itne så mkt tid just nu att skriva.
kanske slänger upp lite bilder.. vi ska träffas i receptionen io i och de är en kvart kvar bara så vi får se.

som svar till adam; gratis internet på hotellet! :D
svar till sarah: bilduppdatering kommer så fort vi får tid. har i alla fall lagt in bilde rpå datorn från igår nu, ikväll ska jag försöka hinna med att lägga in från både igår och idag, blir det bra?

jag tänkte fixa liten u men hinner inte, vi hörs senare istället
pusss påer!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi Stjernlöf

Tingeling! Här kommer hälsningar från "Byn". Ni ser ut att ha det bra... jättefina foton. Här är det bara 9 grader nu, så det går inte att dricka vin på balkongen..! De får bli en kopp te vid köksbordet. Ha de bra och hälsa alla.

2009-04-28 @ 20:35:32

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0