27 April 2009

hej på er!
nu har vi äntligen kommit fram till hotellet. resan tog en halvtimmes kortare tid än beräknat dvs ungefääär 10 timmar och 32 minuter ;)

Hotellet är sjukt fint och det ÄR jättefin utsikt. Att det alltid brukar stå det i kataloger och dyligt är ju inget man är ovan med men hotellet är verkligen jättefint!
Det första som hände när vi kom fram var att vi fick en rullad handduk, kall som luktade citron.. den fick man kyla sig med. Sen kom de med citron vatten, sjukt gott! bra med lite sötma efter den där flygplansmaten. :)

alldeles strax ska vi gå ner till poolen och bada lite, ska bli skönt, även om det inte är varmt på rummet så måste man ju svalka sig.. bara för att.
jag och stefan fotade massor i bussen på vägen hit så bilder får ni se senare för jag orkar inte sitta o ladda in dom nu.

vi hörs gullungar!
puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig! Kom hem igen!<3

2009-04-27 @ 15:26:15
Postat av: Sarah.

hihih jag trodde att citron var surt och inte sött?! ;)



kul att hotellet är fint, hoppas på många bilduppdateringar med (när du får tid, eller nej, jag KRÄVER) så jag verkligen kan känna mig sjuukt avundsjuk! (a)

2009-04-27 @ 18:52:02
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh vad häääärligt!! :D

ser så mkt fram emot o se bilderna!!

kraaaam!

2009-04-27 @ 19:28:39
Postat av: a

Hur får du tillgång till internet?:O

2009-04-27 @ 22:08:20
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0