26 April 2009

God morgon!
idag är det dagen D!
faktiskt den långa tid som det nyss var har försvunnit bara sådär. Egentligen var det inte så "lång" tid.
Jag hälsar även välkommen till alla släktingar & vänner som kommer följa våran resa :)

Erik och kristin kom hit i morse och pappa fick paket, en spikmatta och en huvudkliare.. Den ser ut som en visp ungefär, jättemysig iafl.

Vi firade pappa hemma så att alla som köpt presenten skulle vara med :)
sen blir de ju (såklart) firande i thailand också!
Vi delade upp pengarna jag växlade igår och erik och kristin frågade lite om hur mkt kläder man ska ha med sig.
det är lite kul närde tror att man behöver massa tjocktröjor.. det enda du behöver en tjocktröja till kan vara planet (jag har ju erfarenhet av att just det här planet vi flyger med idag är väldigt kallt).

Nu sitter jag och för över musik & ljudböcker till pappas mobil.. sen ska jag packa.
vad ska jag ha med mig?
3 linnen
trosor
strumpor
shorts

och typ.. smink & sånt.. sen är det i princip inte nått mer!
ih!

puss så länge
<3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0