24 April 2009

Hej! :)
jag kollade just flak-pengarna.. tråkigt att bara 10/32 pers har betalat. men förhoppnignsvis kommer mera snart.
Jag har lämnat över "telefonen" till julia. Hoppas att bonden svarar snart, vill ju inte att vi ska bli utan flak heller!

idag när jag kom hem så satt jag ute och njöt av solen en stund.. sedan fixade jag med musica till mamma och pappa for thailand.

jag har knappt haft mobilen på mig idag, har varit sjukt skötn. dessutom ser man poppis ut när man varje gång kollar mobilen har fått minst tre sms och ett missat samtal :p
ett av de smsen var följande;
"Kan glädja dig med att du fått ledigt för hela perioden eftersom du kommer att göra en del skolarbeten när du är borta. Ha det så bra. Gustaf"
Jag har.... VÄRLDENS BÄSTA... mentor!
jag tänker köpa ngt till honom nere i thai som tack för all hjälp! :)
min rektor är konstig men det känns ändå oerhört skönt att inte mygla bort en vecka bara sådär.
dessutom vet ju alla lärare om hur det kommer bli.. aja de blir asnajs iafl!
faktiskt LEDIG i tre veckor!!

iiih.
de skolarbeten jag ska göra är ett naturkunskapsarbete om kärnkraft, ett läxförhör i religion och en uppsats i religion om ett etiskt problem. jag kan säkert hitta ngt bra etiskt problem nere i thailand som är exotiskt att läsa ;)
inte för att jag får ngn fördel för det men :p

nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag stäääda. kul fredag!
jag vill inte ens va i mitt rum, jag gick in där nyss och kollade efter tvätt och så vände jag och sa högt för mig själv: här inne vill jag inte vara.

haha.
puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: josefin

jag har varit dålig! men nuså.

2009-04-24 @ 21:44:45
URL: http://josefing.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0