1 april 2009

nu är jag här igen. Det är en tråkdag idag .. detta resulterar i många blogginlägg..
Jag är klar med hemsidan.. tror jag! Det enda som e kvar är ett fel som jag inte vet hur jag får bort, tror dock att de har me cash-minnet o göra.. Förhoppningsvis är de så också..

När jag gick hem från stationen i morse så satte jag på ipoden och de nväljer ju slumpmässigt förstalåt.. det resulterade i maria mena - youre the only one
så sen blev ja sugen på o lyssna på henne .. och nu har jag gjort det hela morgonen.
har du hört nått från henne?
tänkte ni skulle få länkar till några av mina favoritlåtar med just Maria Mena! Det är väl kul?

You're the only one
All this time
Blame it on me
Fragile
Just a little bit
Just hold me
When it rains

så det är alltså dessa låtar som rullar om och om igen (+ några till ni inte får höra) i mina futtiga högtalare idag.

Fick precis mitt första april skämt också;
Sofie: Jag dör! Jag såg JA stå och bokstavligen hångla upp TP i morse. OMG.
haha... ingen förstår.. ni vet ju inte personerna heller men.. asså.. äh. Sofie vet varför de e kul i alla fall ;)

PUSS
PRENUMERERA PÅ BLOGGEN


Kommentarer
Postat av: The funny guy

JAG ÄR SÅ JÄVLA ROLIG!!!!

2009-04-01 @ 15:51:07
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0