oh africa

 

 

fick lite smått panik idag när jag satt på lektionen och skulle kolla vad jag hade fått för resultat på paragraph, draft 2. Kollade in Blackboard med mobilen och insåg att det stog "missed" WTF??!!
jag har ju skcikat in skiten, det vet jag.. Jag har ju till och med gjort checklist så VAFAN?
jag blev arg, stressad och irriterad.
Pratade sen med läraren och hon sa att det nog bara var något med datorn men att jag skulle skicka det genom mail istället eftersom hon förmodligen inte har fått det ännu. Så nu har jag skickat in det också, får se om jag får nått avdrag på att jag "lämnade in sent" jävligt pissigt isf, så onödigt ju!!!
Fick reda på listening test idag, jag fick 13/15, sjukt bra! :D Asnöjd! :)

Nu ska jag äta maaaaat, vi ses. puss.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0